Imorgon är det skola! (O_O)

Imogon är mitt lov slut och jag ska tillbaka till skolan.
Jag ser värkligen inte fram emot min första skoldag... Inte av den anledningen som ni kanske tror,
att jag hatar skolan för det gör jag inte, utan för att jag somnade kl.02:00 och vaknade kl.11:20 idag. 
På grund av det kommer jag inte kunna sova inatt och imorgon kommer jag vara jättetrött.

Jag gick och la mig så sent för att jag hade en plan, jag skulle lägga mig sent och gå upp tidigt så att jag var trött dag och kunde gå och lägga mig i min vanliga tid.
Men eftersom min väckarklocka är sönder fick jag använda min mobil som inte är tillräckligt högljudd för att väcka mig, därför stängde jag bara av den i ett halvsovade läge och somnade om direkt.
Nu kommer jag vara halvdöd i morgon...-.- Men som tur är har jag blivit ganska van vid att vara trött eftersom jag av någon anledning nästan alldrig kan sova på söndagar och därför nästan alltid är trött.

Smell ya later!
//Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0