Firefox FTW?

Hej alla bloggläsare... <-Töööönt!!

Jag har nu skaffat firefox mest för att se hur bra den är, folk brukar ju ibland tjafsa om vilken som är bäst.
Men än så länge har jag inte sett så stor skildnad.. Förutom att jag inte kan skaffa windows live tool bar för att min data inte värkar fatta att man kan ha två olika webbläsare! -.-"

Jag har nu gått i skolan ett tag (tre dagar för att vara exakt) och på något magikskt sätt, egentlige inte alls magiskt har bara drukit en Monster, en Rockstar Enegy (drick den btw den e skitgod!) och två Franks på tre skoldagar xD, överlevde jag.
Sen firade jag min överlevnad med två små Burn... Ja jag vet att jag kommer dö i förtid, men om man får dricka monster tycker jag faktiskt att det är värt ett eller två års kortare liv! xP

Sniffar er senare! ;)
//Max

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du dum eller? man får inte bara ett eller två års kortare liv, det är mer som tio (eller mer)om man dricker så mycket energidricka som du gör, man får hjärtproblem tillslut! :S

2010-01-13 @ 22:36:35
Postat av: Max

För det första heter det energiDRYCK! och jag dricker inte så mkt energidrycker hela tiden men som jag sa hadde jag nästan inte sovit nått alls och för att orka gå i skolan var jag tvungen att dricka... plus att man dör av typ allt man förlorar 5 år im man inte äter frukost varje dag t.ex.

2010-01-14 @ 16:43:43
URL: http://maxmusik.blogg.se/?tmp=28001926

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0