Två saker jag stör mig på!!

Hej
Det finns två extremt störade saker som båda brukar intäffa i december.
Det först är julsånger, man kan inte gå nån stans utan att höra dom!
Jag slår vad om att om det fans en affär som sålde kläder och muggar med 'Jag hatar Julen!' tryck så skulle tilll och med den spela rudolf med röda mulen och nu tändas tusen juleljus...
Men det värsta är inte själva julsångerna utan att man blir så hjärntvättad av julmusiken att man tillslut själv går runt och sjunger på låtarna!

Det andra är folk som inte fattar att man ska sjuta fyverkerier på nyårsafton INTE tre fyra dagar innan nyårsafton!
Jag skulle gärna köpa almanackor för alla mina pengar bara jag slipper få en hjärtattack varje gång jag går utomhus.

Ses senare!
//Max


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0